Dia de la Pau

Per commemorar el Dia de la Pau l’alumnat de primer han preparat unes activitats.

Durant les setmanes anteriors han estat preparant uns pòsters amb minibiografies d’algunes de les persones que van guanyar el premi Nobel de la Pau, i n’han fet una exposició al passadís.

Divendres van passar per les classes a l’hora de tutoria, per presentar el Dia de la Pau amb un kahoot!

Avui dilluns la resta d’alumnat està convidat a escriure “Pau” en diferents idiomes fins que quedi tot el mural amb el blanc tapat. Després l’alumnat de 1r hi escriurà PAU en català a sobre i aquests murals quedaran exhibits al centre.

Comencem a pintar els plafons amb “PAU” escrit en diferents idiomes

Una vegada pintats els plafons per part de tot l’alumnat que hagi volgut participar, l’alumnat de 1r d’ESO ha acabat d’enllestir-ho seguint el disseny de tipografies fetes per companys/es seves.