Camp d’aprenentatge d’Empúries

Aquest dimarts 5 de novembre els alumnes de Batxillerat han fet una sortida al Camp d’Aprenentatge d’Empúries.
Els alumnes de batxillerat social i humanístic de 1r i les alumnes de 4t i 2n de Bat que estudien Llatí han realitzat l’itinerari literari “Paraules en el vent”.
Els alumnes que cursen batxillerat científic i tecnològic de 1r i els que estan estudiant Ciències de la Terra i Mediambient de 2n han fet un itinerari científic que combinava activitats de química, de biologia i de geologia de la platja i la duna d’Empúries.
L’experiència ha sigut molt positiva, per tornar-hi un altre any!