Acte graduació 4 d’ESO

Vídeo resum

El divendres 15 de juny a les 8 del vespre va tenir lloc al Teatre de Bescanó l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO. Els protagonistes van ser els nois i noies del nostre institut que aquest curs han acabat l’etapa d’ESO. Els seus familiars, el professorat de l’institut i alguns amics els van acompanyar en aquesta celebració-comiat, i els parlaments del director, de l’alcalde de Bescanó i dels tutors van servir per felicitar-los per haver finalitzat aquesta etapa i per desitjar-los sort en el nou camí que enceten. En el decurs de l’acte es van lliurar els premis a les millors alumnes d’ESO i 1r de batxillerat per mèrits acadèmics, que va recaure en Elia Pujades (1 ESO), Abril Vinyoles (1 ESO), Nora Alquezar (2 ESO), Ariadna Mudarra (3 ESO), Duna Isern (3 ESO), Martina Puig (4 ESO) i Paula Sánchez (1 BAT). L’acte va ser conduït per l’alumnat de 3r d’ESO, amenitzat per diverses actuacions musicals i va finalitzar amb un pica-pica que va reunir al voltant de les taules estudiants, familiars i professorat.