El Trail Running, el meu Hobby

Els alumnes de 2n d’ESO han pogut comptar avui amb la visita de l’Esther Franch, mare de l’Albert i en Josep Tarrés, alumne i ex-alumne del centre.

Aprofitant que els alumnes finalitzaven l’unitat didàctica de senderisme, l’Esther els ha preparat una presentació PowerPoint sobre la seva experiència en travesses i el seu gran hobby, el trail running.

Aquí podeu veure les fotos de la xerrada El Trail Running, el meu Hobby.

Cal destacar que l’Esther va finalitzar 3a en la Marató de l’Ardenya i actualment s’està preparant per a dos grans reptes: l’UltraTrail de les Fonts i l’UltraPirineu.

Poder gaudir de la natura no té preu i més quan ho fas duent a terme l’activitat esportiva que més t’agrada.

Com molt bé diu Miguel Heras, guanyador de l’UP 2016: “Aquí no guanya el 1r que arriba a la meta, sinó el que aconsegueix el seu repte, el seu ojectiu”.

Molta sort! 😉