Cursa de la Dona 2017

Els alumnes de 1r de Batxillerat van tenir, el dijous 28 de setembre de 2017, la visita de la Laura Garcia, responsable de la Cursa de la Dona – Esports Parra i amb una àmplia experiència en l’àmbit de la Gestió Esportiva.

La Laura Garcia es defineix com una amant dels esports des de la infància. Després de 5 anys en l’equip nacional de piragüisme va estudiar la llicenciatura de CAFE (Ciències de l’Activitat Física i l’Esport),  ha tingut la sort de dedicar-se al món de l’esport.

Originària de Banyoles, entén que l’esport és una cosa que pot fer canvis positius en les vides de la gent i pel que va accedir a transmetre aquests valors al món.

L’objectiu de la xerrada era que els alumnes coneguessin de primeríssima mà com organitzar un event.

També es va animar als alumnes a participar com a voluntaris a la Cursa de la Dona, fet que va tenir molt bona resposta.