(Re)pensem el pati de l’Ínter

L’alumnat de Projecte de Diversificació Curricular de 3r d’ESO del nostre institut participen en el projecte col·lectiu de disseny i reforma del pati en col·laboració amb Arquitectura de contacte. Aquests alumnes han intervingut en una primera fase de caràcter participatiu per detectar quines necessitats tenim i el resultat ha estat que cal recuperar un espai de calma, que seria interessant disposar d’una àgora per poder-hi fer classes a l’exterior i, també, que caldria cultivar un jardí botànic i dotar el pati de bancs i taules.

Després de la detecció de necessitats, es va encetar un procés de 4 sessions de treball durant els mesos de gener i de febrer. Finalment, una part del projecte es materialitzarà a través d’un taller que es farà durant les Jornades Culturals.

Aviat començarem a veure canvis al pati. Mentrestant, però, us convidem a veure el document (Re)pensem el pati de l’Institut Intermunicipal del Penedès que explica tot el procés de treball i us deixem, també, el vídeo de la presentació del projecte que es va fer el dimarts 7 de febrer.