PROJECTE EMPRESES I PROJECTE ENTITATS DE L’AULA OBERTA

La setmana passada, l’alumnat de l’Aula Oberta de 3r i de 4t va començar el seu projecte, que s’allargarà fins al final d’aquest segon trimestre. En el cas de l’alumnat de 4t, es tracta de fer pràctiques en una empresa del municipi que respongui als seus interessos professionals. Els dimarts i els dijous, l’alumnat de 4t ja no ve al Centre, sinó que va a fer tot l’horari lectiu a l’empresa. Fan pràctiques en un taller de xapa i pintura, una perruqueria, una llar d’infants, una botiga de roba… En el cas de l’alumnat de 3r, els mateixos dies, d’11.30 a 14.00 hores, col·labora amb quatre entitats del barri: Salesians Sant Jordi, Casal dels Infants, Consorci de la Mina i Casal Cívic. Gràcies a les entitats i a les empreses per la seva col·laboració, i a la Mònica Garcia, de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, pel seu ajut.