LA MÚSICA A 4t DE PRIMÀRIA

En aquest vídeo, amb la col·laboració de l’incansable Jorge Abadia, el nostre mestre de música, l’alumnat de 4t de primària interpreta cançons amb diversos instruments. Ja heu pogut comprovar en aquesta web que la música és un dels pals de paller de la nostra tasca educativa. Mireu aquest vídeo i gaudiu-lo.

HEM CELEBRAT CARNESTOLTES!

Durant tota la setmana passada, el Rei Carnestoltes va estar donant consignes a l’alumnat d’infantil i de primària. És un Rei insaciable! La Noe, l’Húmil i la Raquel, puntualment cada matí, van passar a donar les instruccions per les aules. A l’ESO, el divendres 19 de febrer l’alumnat i els/les docents van dur alguna cosa al cap, a veure què li semblava al Rei… Mireu, sinó, què original l’ornament al cap d’aquestes dues alumnes de l’Escola.