A més dels estudis d’infantil, primària i ESO, oferim dos cicles formatius de grau mitjà, el d’Activitat Comercials i el d’Electromecànica de Vehicles Automòbils. La gran novetat per al curs vinent és el nou Cicle Formatiu de Grau Superior de Transport i Logística. Cliqueu a la imatge per saber-ne més.

FOTOGRAFIA EN CURS

Aquest curs que ja hem finalitzat, l’alumnat de 2n d’ESO s’ha acostat a la realitat del seu barri a través d’una eina nova; la fotografia. Al llarg del curs, han descobert el fons fotogràfic que ofereix A bao a qu, i que us convidem a descobrir si no el coneixeu. Després hem agafat tres càmeres i hem sortit a fer pràctiques pel barri intentant aprendre que busquem una mirada diferent a la rapidesa i a l’exhibició personal per les xarxes a les quals estem més avesats. Finalment, hem fet un petit projecte fotogràfic en el qual hem explicat a través de fotografies com funciona a nivell material la Mina; és a dir, què entra i surt de la Mina cada dia a nivell material perquè el cos social – les persones – hi puguin viure.  Per saber-ne més, cliqueu en aquest enllaç:

ACTE RECONEIXEMENT SERVEI COMUNITARI

El dimecres 12 de juny, es va celebrar al Casal de Cultura l’acte de reconeixement que els Serveis Educatius de Sant Adrià fa a l’alumnat de 4t d’ESO que ha fet el seu servei a la comunitat. Quant al nostre Centre, van pujar a l’escenari la Nida Iram i l’Eva Sánchez, dues alumnes de 4t A que van explicar la seva tasca amb la Fundació Pere Closa. Entre tots els actes hi va haver també una actuació musical que va comptar amb la col·laboració dels alumnes Luis Cortés i José Muñoz.