A més dels estudis d’infantil, primària i ESO, oferim dos cicles formatius: el de d’electromecànica de vehicles automòbils i el d’activitats comercials.

SORTIDA A LA PLATJA

Dimarts, 13 de novembre, al matí, els alumnes de 1r d’ESO i de 6è van realitzar una sortida a la platja del Fòrum. Acompanyats pels professors d’educació física de secundària, l’Anna i el Cesc, i la tutora i el tutor de 6è, la Maria i el Fran. El motiu de la sortida va ser fer educació física tots junts i coneixe’s millor en un entorn diferent.

Israel Martínez i Laila Ourinich (2n A d’ESO)

TALLER DE VIDEOCREACIÓ

Un grup d’alumnes de l’ESO va participar aquest dimecres en un taller de videocreació al Caixafòrum titulat Del VHS al VJ. Una introducció a la videocreació. Aquesta activitat la va organitzar el Departament de Lletres que, representat per la Lídia Crespo, la Isaure Sánchez i la Georgina Garcia, va acompanyar l’alumnat en aquesta nova descoberta. El vídeo  que us oferim mostra l’alumnat presenciant els vídeos que ells mateixos han creat.