A l’Institut Escola estem per la igualtat d’oportunitats: oferim els estudis d’infantil, primària, ESO, els Cicles Formatius  de Grau Mitjà d’Activitats Comercials i d’Electromecànica de Vehicles Automòbils, i el Cicle de Grau Superior de Transport i Logística (més informació). A més, oferim també el Programa de Formació i Inserció (PFI) (informació sobre la preinscripció) amb dos itineraris formatius. Consulteu AQUÍ la nostra oferta d’activitats extraescolars.
 Informa-te’n clicant al cartell

SELECCIÓ DE FOTOS 4a MILLA DE LA MINA

Aquí teniu una selecció de fotografies de la 4a edició de la Milla de la Mina, la cursa popular pel barri de la Mina celebrada el passat 21 de març. A l’article que teniu a la vostra dreta, l’alumnat de 2n d’ESO us explica més detalls de la cursa i a quin projecte educatiu de l’Institut Escola anava associada. La Milla, amb més de 1.000 inscrits i inscrites, va ser tot un èxit. Gràcies a totes les entitats i centres educatius del municipi per fer-ho possible.

LA MILLA DE LA MINA

L’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Escola la Mina organitzem la 4a Milla de la Mina. Està dins el nostre projecte de vida saludable. La cursa va ser el dijous 21 de març de 2024. La Milla és una cursa popular d’1,6 quilometres de distància. Hi ha quatre categories: 5è i 6è de primària, tot l’ESO, majors de 16 anys i veterans/es.

Fem la Milla per la millora de la nostra i la vostra salut. Per posar en pràctica els nostres valors d’equitat i inclusió, i passar un dia divertit i saludable per a tota la gent del barri. Al final de la cursa donem als participants de la Milla de la Mina una peça de fruita i una ampolla d’aigua. La indumentària que s’ha de portar ha de ser còmoda i esportiva. No cal preparació específica per a la Milla perquè pots fer-la corrent però també caminant.

L’alumnat hem treballat molt en equip, i ens ho hem estem passant molt bé perquè ens sentim útils. Hem fet moltes coses diferents: hem sortit del Centre a fer exposicions orals a d’altres centres, hem demanat permisos per a l’Ajuntament, per a la policia local, per a l’ambulància, hem elaborat el cartell de la cursa…

Alumnat de 2n d’ESO