Del 22 al 26 de setembre s’ha celebrat la Setmana de la Mobilitat Segura i Sostenible, que enguany ha tingut lloc sota el lema “Combina i mou-te” i amb el tema central “Mobilitat per a tothom”.
En aquest marc, l’alumnat de 3r de primària del nostre centre ha participat en l’activitat “Peque-agents de mobilitat”, dissenyada perquè els infants interioritzin millor els hàbits i valors relacionats amb una mobilitat segura i responsable.
L’objectiu és que, a més d’aprendre, els nens i nenes esdevinguin ambaixadors de la mobilitat segura, compartint els coneixements adquirits amb les seves famílies i amics.
Ha estat una experiència molt enriquidora, que contribueix a formar ciutadans més conscients i compromesos amb la seguretat viària i la sostenibilitat.




