Ja hem rebut les postals dels centres europeus participants en el projecte del Dia Europeu de les Llengües.
Aquest projecte, en el qual participen 17 escoles d’arreu d’Europa, té com a objectiu promoure la diversitat lingüística i cultural entre l’alumnat.
Cada escola ha enviat una postal escrita en la llengua del seu país, juntament amb la traducció a l’anglès, per facilitar-ne la comprensió i fomentar l’aprenentatge de noves llengües.
L’alumnat ha rebut les postals amb molta il·lusió i curiositat per descobrir com s’escriu i es parla a altres països d’Europa. Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ajuda a sentir-nos més connectats amb altres cultures i realitats educatives del nostre continent.


