Nadal 2021

Com cada any, quan arriben les festes nadalenques, a l’Institut Escola es realitzen gran quantitat d’activitats: sortida a la pista de gel, visita del Pare Noel, Caga Tió, festivals dels cicles Som-hi, Pas a Pas, Èpsilon i Baula; campionats de pàdel, birles, relaxació, cantada de… Llegeix més»

Festival de Nadal de 3r de primària

Les classes de tercer de primària han estat confinades i van tornar ahir, dimarts 21 de desembre, a l’escola. No van poder fer el festival de Nadal tal com teníem previst. És per això, que aquest matí hem gravat les seves actuacions per tal que puguem gaudir tots i totes de les seves interpretacions.
Ens canten dues nadales: “Rock Nadal” i “Tingueu Bon Nadal”. Aquesta última, acompanyats de Miquel Rullo a la guitarra i Sergi Albert al caixó de percussió. A més a més, l’alumnat de 3r B ens reciten el poema “Les joguines”.

Tercer programa del trimestre

Programa elaborat per l’alumnat de castellà de 6è de primària i 4t d’ESO. En aquest escoltarem diferents reportatges elaborats per alumnat de 4t: “Viajamos al volcán de La Palma”, “Coches eléctricos ¿son el futuro?” i “El volcán desde el punto de vista geológico . També coneixerem amb més profunditat a dos docents de l’IE: Ximo García, Alberto Esteban, Susana Serres i Anais Cava.

35″ Reportatge “Viajamos al volcán de La Palma”
5′ 25″ Coneixem a… Ximo García i Alberto Esteban
9’20” Reportatge “Coches eléctricos ¿son el futuro?”
14’26” Reportatge “El volcán desde el punto de vista geológico”
19′ 15″ Coneixem a… Susana Serres i Anais Cava

Segon programa del trimestre

Programa elaborat per l’alumnat de castellà de 6è de primària i 4t d’ESO. En aquest escoltarem diferents reportatges elaborats per alumnat de 4t: “Correbous: ¿tradición o maltrato?” i “El año en que fuimos campeones”. També, escoltarem la primera microhistoria rafiofònica. I, per finalitzar, coneixerem amb… Llegeix més»