26 de juliol 2022: Acte públic PRESENCIAL per a l’assignació de places vacants pel curs 2022-2023.

L’acte públic, per a l’assignació de places vacants per aquells que consten a la Llista d’espera, es farà, de forma presencial, el dimarts 26 de juliol a l’auditori de l’Institut d’acord amb l’horari que s’indica per a cada cicle

• A les 10.00 hores es procedirà a l’assignació de les places vacants del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Preimpressió digital (Recomanable ser-hi 10 -15 minuts abans)

1r curs del CFGM Preimpressió digital: 12 places vacants en total.

• A les 12.00 hores es procedirà a l’assignació de les places vacants del Cicle Formatiu de Grau Superior de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia (Recomanable ser-hi 10 -15 minuts abans).

1r curs del CFGS Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia: 4 places vacants en total.

A l’acte ha d’assistir la persona interessada. En cas de no ser possible podrà fer-ho qualsevol altra en representació degudament autoritzada.

Cliqueu aquí per descarregar autorització.

Podeu consultar les llistes d’espera en els següents enllaços, d’acord amb els vostres estudis d’interès.

La no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça.

Com es farà?

GESTIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA PER L’ASSIGNACIÓ DE PLACES VACANTS.

S’anomena per ordre a les persones de la llista d’espera:

• CFGM: En primer lloc les persones de la llista d’espera de continuïtat, si n’hi ha. En segon lloc les persones de la llista d’espera de la resta d’alumnat.
  • CFGS, segons llista d’espera.

La llista d’espera s’ordena segons la via d’accés, d’acord amb l’ordre de petició, els criteris de prioritat i el número de desempat, i conté únicament les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció.

Es lliura la documentació/instruccions per a la matriculació que s’ha de dur a terme al més aviat possible i sempre abans del dia 6 de setembre.

S’ha d’informar a l’alumnat que no li ha estat assignada una plaça del procés de la segona fase i d’altres recursos de la formació professional integrada.

Secretaria IFP ANTONI ALGUERÓ