L’IFP Antoni Algueró

L’IFP Antoni Algueró és l’únic institut públic de formació professional especialitzat en la família d’estudis de les arts gràfiques.

L’IFP Antoni Algueró és un institut públic, de nova creació, d’ensenyaments de formació professional postobligatòris, que neix amb la vocació de ser el referent de la formació professional de les Arts Gràfiques i el Disseny.

El nostre centre, ubicat a la població de Sant Just Desvern, disposa d’unes instal·lacions amb els mitjans tècnics adients – en constant acutalització de totes aquelles tecnològies del sector gràfic i del disseny d’avui dia – al servei del nostre alumnat, com a futur professional del sector i coneixedor de tots els processos de les arts gràfiques, des del disseny fins els acabats finals del producte.

El nostre projecte educatiu s’ha dissenyat pensant en el nostre alumnat, com a centre d’atenció i acció, on el seu èxit acadèmic i professional és el reflex del nostre èxit.
Acompanyem, orientem i assessorem a l’alumnat, de la mà de professionals docents, especialitzats en els diferents àmbits del sector professional de les arts gràfiques i el disseny, amb el clar objectiu d’oferir un itinerari formatiu professional i de projecte de vida, alhora que garanteixi una formació professional acadèmica de qualitat.

Situem als i les alumnes com a protagonistes actius del seu procés d’aprenentatge, a partir d’un treball competencial i amb capacitat d’adaptació als canvis. Fomentem la participació en diferents projectes, accions i activitats acadèmiques i socials, que afavoreixen el desenvolupament de les capacitats transversals de tot l’alumnat.

En contacte directe amb empreses del sector, a través de col·laboracions directes per la realització de pràctiques a l’empresa, en projectes d’innovació i de transferència del coneixement… Per tot això i molt més, us animem a què contacteu amb nosaltres i conegueu, de primera mà, tot el que l’IFP Antoni Algueró pot fer per vosaltres…