Sobre les convocatòries de vaga

En cas de convocatòria d’aturada/vaga d’alumnes

1. Cal que Consell de delegats del centre convoqui una assemblea de delegats de tots les grups/classe, per aclarir i compartir informació sobre la vaga, entre tots els delegats.
      2. Cada grup/classe convoca una assemblea, on els delegats informen dels temes tractats a l’assemblea de delegats de centre, i on es debat el tema amb el grup/classe.
      3. El delegat ha de fer l’acta de l’assemblea del seu grup/classe on es fa constar:
        • Qui fa la convocatòria.
        • Dies i hores que es farà la vaga.
        • Temes tractats a l’assemblea.
        • Accions que es faran al centre o fora del centre.
        • Alumnat que SI fa vaga, que NO fa vaga i que s’absté.
      4. L’alumnat menor d’edat, si vol adherir-se a la vaga, ha de presentar la pertinent autorització signada pels seus pares o tutors legals.
      5. Fer arribar al tutor/a de grup (o a la sercretaria del centre), 48 h abans de la convocatòria de vaga, l’acta de l’assemblea i les autoritzacions dels menors d’edat, signades pels pares/tutors legals.

Model de documentació a lliurar al tutor/a