L’edició d’aquest any dels mSchools Awards ens ha reptat a anar un pas més enllà. No es tractava només de crear tecnologia, sinó de fer-la servir com una eina ètica per transformar el nostre entorn. L’alumnat de Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia ha acceptat el desafiament, integrant la inclusió i el benestar social en el cor de les seves creacions digitals.
Dins del marc del projecte intermodular del cicle, els nostres estudiants han culminat el seu recorregut acadèmic amb el disseny i desenvolupament d’aplicacions mòbils PWA que són molt més que codi i estètica: són respostes reals a reptes actuals.
Un treball en equip que sintetitza tot un cicle
Amb una estructura que ha permès simular l’entorn real de les agències de desenvolupament i disseny, aquests treballs de final de cicle no són fruit de la casualitat, sinó la síntesi de dos anys d’aprenentatge intens.
A continuació, podreu fer un tast de les presentacions que ha fet cada un dels quatre grups. Estem molt orgullosos de veure com les idees que van néixer a l’aula s’han convertit en propostes amb el potencial de deixar empremta.
Applec
L’app per aprendre català, coneixent Catalunya, concebuda, dissenyada i realitzada per l’Iris Alcobendas, el Genís Garcia, el Pol García, la Liz Torres i el Tolga Vera.
BarriViu
L’app per no perdre’t cap activitat al baix llobregat, concebuda, dissenyada i realitzada pel Juan Carlos Monterde, el Marc Osuna, el Mario Perelló i el Nil Siñol.
Coolture
L’app per coneixer altres cultures, concebuda, dissenyada i realitzada per la Miriam Bouya, l’Alejandro Escobar, el Joel Medrano, l’Adrià Ortiz i l’Alex Pantoja.
Espectre
L’app d’ajuda per a famílies amb fills amb TEA, concebuda, dissenyada i realitzada per la Brenda Carvajal, la Miquela Jané, la Vanessa Gutiérrez, la Jana Nieto i la Sílvia Paulino.


Comentaris recents