institut escola el viver

Sortida Fundació Antoni Tàpies 6è

Aquesta setmana, l’alumnat de 6è, hem anat d’excursió a Barcelona per visitar la Fundació Antoni Tàpies, on hem pogut aprendre molt sobre la vida d’aquest artista, les tècniques per fer les seves obres, allò que pretenia expressar a través de l’art… Ningú ha quedat indiferent davant de cada quadre! Us deixem un recull fotogràfic on

Sortida Fundació Antoni Tàpies 6è Llegeix més »

SAN MARTINO

Durant la setmana del 17 al 21 d’abril, les classes de EI-3, EI-4, EI-5, EP-2, EP-4 I EP-5 hem estat treballant la llegenda de San Martino, un cavaller de Venècia (Itàlia). El cavaller San Martino ens recorda al cavaller Sant Jordi, fent d’aquesta manera un símil entre dues llegendes de països diferents. Aquesta activitat està

SAN MARTINO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut