Primers dies de psico
Primers dies de psicomotricitat
Primers dies de psico Llegeix més »
Els petits, tot i els núvols, hem gaudit de l’aigua i dels inflables! Després per finalitzar, ens hem menjat un gelat i ens acomiadat! Molt bon estiu a totes i tots!!! FOTOS AQUÍ!
Els petits gaudim de l’últim dia de curs fent una festa d’aigua! Llegeix més »
Dijous passat vam anar de sortida a la granja. Ens ho vam passar súper! Si voleu veure que és el que vam fer, feu clic a la imatge!
Els Petits i les Petites marxem de sortida a Can Montcau! Llegeix més »
Durant aquest curs s’han realitzat unes sessions de lectura als cursos de primer i segon. Aquestes estones han sigut molt especials perquè han vingut les famílies i l’Elisenda, una mediadora literària que ens ha portat llibres i ens ha ensenyat diferents maneres d’interpretar un conte (amb una cançó, posant nosaltres les lletres, inventant el final…).
Llegim en família! Llegeix més »
Bon dia famílies, Per fi hem pogut tornar a fer l’activitat de famílies, ens ha agradat molt compartir aquesta estona amb vosaltres! Aquí teniu les fotos
Activitat famílies xuxes Llegeix més »
La classe dels Vaixells hem preparat aquest teatre per al segon trimestre. Esperem que us agradi. El teatre es diu: Una mica perdut! Feu clic a la foto si voleu veure el teatre!
Teatre: UNA MICA PERDUT Llegeix més »