JOCS FLORALS DELS POP ITS I LA XOCOLATA

Feliç Diada de Sant Jordi! 🌹📚

A El Viver, com aquest dia tan especial és avui diumenge, vam celebrar Sant Jordi el passat divendres, 21 d’abril. L’acte principal són els Jocs Florals, on les nenes i els nens de 2n de Primària vam fer unes endevinalles precioses. Van haver-hi dos guanyadors/es de cada classe però tothom va tenir un premi de participació d’allò més bonic: el conte plurilingüe de “Els tres porquets”.

AQUÍ teniu un recull de fotos de l’acte.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut