Som grans i fem instàncies

No és cap secret que ser la primera promoció de l’ESO té els seus inconvenients i les seves avantatges. Com deia el poeta, tot està per fer i tot és possible. Doncs bé, una de les coses bones de començar de zero és que tens marge per negociar. Després d’unes quantes converses a tutoria els alumnes de 1r ESO B hem acordat una sèrie de peticions que volíem fer a la Conxita per reafirmar que, tot i seguir a la mateixa escola, hem canviat d’etapa. I com que ja som grans i sabem ser seriosos, hem escrit una instància amb tots els ets i uts. Aquí la teniu! És la nostra producció d’El Viver per escrit del mes de novembre.

Els alumnes de 1r d’eso B, Candela Amores, Emran Baati, Hatim Bakkali, Manuel Blázquez, Sofia Choudhary, Laura Escobar, Roger Ferreira, Paula Gerboles, Chaima Lagzouli, Manel Moreno, Fran Ortega, Naia Ortiz, Irene Perez, Yvette Quintana, Naiara Rodriguez, Javier Romero, Daniel Sanchez, Laia Sanchez, Hiba Wafi, Marouan Zakkan, de l’Institut Escola El Viver, Carrer Font, s/n, 08110 Montcada i Reixac, Barcelona,

EXPOSEM:

1- Que com que ja som alumnes d’ESO i notem el canvi d’etapa, ens trobem diferents (més grans).

2- Que els altres instituts tenen una altra manera de gestionar les entrades i sortides de l’institut: sona una cançó escollida pels alumnes.

3- Que en molts instituts poden utilitzar el mòbil al pati i a les excursions.

Per tot això,

DEMANEM:

1- Que els horaris del pati siguin diferents als de primària o en un altre espai.

2- Que ens deixin portar el telèfon mòbil al pati, sortides i colònies.

3- Que posin cançons a les entrades i sortides del institut.

Cosa que esperem obtenir.

Montcada i Reixac, 27 de novembre.

SRA. DIRECTORA DE L’INSTITUT ESCOLA EL VIVER, MONTCADA I REIXAC