11 de febrer: Dia internacional de la nena i la dona en la ciència.

Avui els i les alumnes de 2A de la ESO hem pogut escoltar una científica en persona.

Gràcies al programa de https://100tifiques.cat hem pogut gaudir en directe d’una connexió amb Los Ángeles amb Aina Martínez, una científica catalana que ara viu allà i que ens ha parlat de la seva recerca sobre el genoma humà i l’evolució de la flora intestinal. 🔬

La connexió forma part d’un treball que estem fent per trencar estereotips sobre la tasca de les persones que es dediquen a la ciència. Potser algú/na de nosaltres podrà estar treballant en uns anys en projectes similars…!!

Per això, al voltant del dia 11 de febrer s’hi celebren diversos actes per donar visibilitat a les dones que s’hi dediquen professionalment a l’àmbit científic.

Gràcies, Aina, per preparar una xerrada adreçada al nostre nivell i poder-te connectar amb 9 hores de diferència!

Que tinguis bona sort en tot el que et proposis.