Servei comunitari “joves i gent gran amb el mòvil”

Enguany els instituts, a partir de 3r ESO, han començat a fer Serveis Comunitaris dins el Currículum d’aprenentatge, l’objectiu és desenvolupar entre el nostre alumnat valors com la solidaritat, l’empatia… Al llarg del primer trimestre hem col•laborat amb el Casal d’avis del Secà, els nostres alumnes han sigut els mestres i han ensenyat a tots els jubilats que han volgut a fer funcionar el mòbil, a treure-li més rendiment. L’experiència de treballar amb gent gran els ha encant, és per això que durant aquest segon trimestre col•laborem amb la residència d’avis Balàfia.
Així doncs, iniciarem un projecte de vivenciació i contacte entre dues generacions: joventut i tercera edat. A través de trobades setmanals intergeneracionals al Centre Geriàtric, portarem a terme una sèrie d’activitats que permetran que tant els joves s’endinsin en el món dels avis i coneguin més aquesta generació, així com els avis puguin conèixer com viuen el món les noves generacions.