Renovació Consell Escolar 2023

Benvolguts/Benvolgudes,
La Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars de titularitat del Departament d’Educació.
Us informem que a partir del dia 30 d’octubre s’inicia el procés de renovació dels membres del consell escolar dels centres públics.

En el nostre centre, els membres que caldrà renovar són:

– Sector del professorat (7 membres)
– Sector de l’alumnat (1 membre),
– Sector dels pares i mares i tutors de l’alumnat (5 membres)
– Sector del personal d’atenció educativa (1 membre)
– Sector del personal administració i serveis (1 membre)

El calendari previst és el següent:
-dia 30 d’octubre, publicació dels censos dels diferents sectors, al taulell d’anuncis de l’institut i de l’escola.
-dia 6 de novembre finalització de reclamacions dels censos.
-dia 13 de novembre resolució de les reclamacions dels censos.
-dia 15 de novembre, publicació de censos definitius al tauler d’anuncis.
-Entre el dia 7 i 13 de novembre constitució de les meses de cada sector.
-dia 17 de novembre, publicació de les candidatures al tauler d’anuncis.

Sector famílies la mesa estarà constituïda pel director i dos membres del cens de les famílies. La seva elecció es farà per sorteig el dia 6 a les 10h a la sala polivalent de l’escola.
Important!! VOLS FORMAR PART DEL CONSELL ESCOLAR DEL SECTOR FAMÍLIES?
Amb el nou curs escolar alguns membres del Consell Escolar han abandonat la seva participació per finalitzar el seu fill/a els estudis al centre. Per aquest motiu existeixen 5 PLACES VACANTS AL SECTOR FAMÍLIES.
Si esteu interessats caldria contactar amb la direcció del centre c5010280@xtec.cat, abans del 15 de novembre de 2023.
Formar part del Consell Escolar permet està assabentat del funcionament del centre i establir suggerències per la millorar del centre.
Generalment s’estableix una convocatòria trimestral del Consell Escolar.

Us adjuntem el document de convocatòria d’eleccions de renovació del Consell Escolar i també el document de constitució de la mesa electoral.

Salutacions cordials,

Equip directiu