JORNADA INAUGURAL “PROJECTE ESPORTS” PFI TQ

L’institut Escola Torre Queralt ha organitzat la primera trobada del Projecte Esports, que ha comptat amb la participació d’un centenar d’alumnes de diversos centres on es cursen les diferents famílies professionals de PFIs de la ciutat de Lleida.
L’acte d’inauguració ha estat presidit per la Sra. Alba Bosch, inspectora d’Educació dels Serveis territorials de Lleida i la Sra. Teresa Sotelo, coordinadora de la xarxa de PFIs de Lleida.
A banda, la jornada ha comptat amb la participació de dos ponents de renom, com són l’esportista i medallista olímpic Saul Craviotto i el narrador i pedagog Jordi Amenos.
Tots dos ens han parlat sobre educació i valors en l’esport de competició i com aquests aprenentatges es poden traslladar a la vida cotidiana del nostre alumnat.
A més a més els alumnes han gaudit de les històries i experiències narrades dintre i fora del terreny esportiu per tots dos ponents.
Els assistents s’han emplaçat a la segona trobada del Projecte Esports a l’abril, on es realitzaran pràctiques multiesportives engrescadores en el pavelló municipal Juanjo Garra i els seus voltants, tot al Barri del Secà Sant Pere.
Tot un èxit de participació i gran quantitat d’estímuls i experiències pels alumnes dels diferents PFI de Lleida.