L’IE TORRE QUERALT ACULL I ORGANITZA EL III TORNEIG D’ESCACS INTERINSTITUTS

L’institut Escola Torre Queralt ha organitzat i acollit, en data 19 d’abril, el III Torneig d’escacs InterInstituts de les Terres de Lleida.
La trobada, que s’ha realitzat en el pavelló municipal Juanjo Garra, ha comptat amb la participació de més de 150 alumnes i 9 centres educatius, entre ells l’institut de Seròs, La Serra de Mollerussa, l’Escola Andorrana, l’Ins Joan Solà de Torrefarrera , l’institut Maria Rúbies, Castell de Templers, Gili Gaya, Lladonosa i l’IE Torre Queralt com a representants lleidatans.

La jornada escolar d’escacs ha comptat amb la presència del Sr Miquel Pueyo, alcalde de Lleida i del Sr. Claudi Vidal, director dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida, a més de comptar amb representants de la federació catalana d’escacs.
Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies a la col.laboració de l’ajuntament de Lleida, la federació catalana d’escacs i el club d’escacs Mollerussa.
En quant als premiats, destacar que L’institut la Serra de Mollerussa s’ha proclamat campió en la categoria per equips.
La millor jugadora en la categoria femenina ha estat Sacrine Rhiate, de l’INS de Seròs.
A la categoría d’entre 1r i 2n d’ESO, el campió ha estat Oriol Sans, de l’INS Gili Gaya. En segon lloc Sergi Jové del Gili Gaya i en tercera posició Mateu Falguera de l’institut la Serra.
En la categoria d’entre 3r i 4t D’ESO el campió ha estat Aleix Guardia, de l’Escola Andorrana. En segona posició Marc Vendrell, de l’institut Lladonosa, mentres que ha quedat tercera Júlia Vendrell, de l’Ins la Serra.
En la categoria campió absolut, ha quedat en primera posició l’alumne de l’ins Maria Rúbies Daniel Badia, mostrant un gran nivell de joc.
La Cloenda i entrega de premis ha comptat amb la participació del Sr. Ignasi Amor, regidor d’esports de l’ajuntament de Lleida.