ANEM A L’AUDITORI!

El passat dia 5 de març les i els alumnes de 1r d’ESO vam anar a l’Auditori Enric Granados a gaudir d’un espectacle-concert de la Banda Municipal de Lleida. De la mà del seu director Amadeu Urrea, vam fer un recorregut auditiu pels origens i els primers estils de la música afroamericana amb el jazz com a fil conductor. Vam poder veure i escoltar de ben a prop els instrumentistes de la banda amb petites audicions per discriminar el so de cadascun dels seus instruments, i d’altres com l’harmònica o la guitarra elèctrica. Vam gaudir d’una bona estona i de bona música!

Nereida Santallúcia