SOM GUANYADORS DEL XX PREMI PILARÍN BAYÉS!

Durant el curs 23-24, l’alumnat  de quart de primària de l’Institut Escola Torre Queralt  va guanyar el XX Premi Pilarín Bayés pel seu conte “Els meus tresors”, centrada en la temàtica sobre “MIgracions. Un planeta en constant moviment”. Estem molt contents i contentes amb la victòria d’aquest premi, ja que vam competir  amb prop de 800 contes d’escoles de tot Catalunya. Entre tots aquests, tan sols 18 van ser proclamats guanyadors, incloent el nostre en la categoria de Cicle Mitjà. El 29 de maig de 2023, vam assistir a la festa de lliurament del premi al Teatre Atlàntida de Vic, on vam tenir l’oportunitat de conèixer personalment a la Pilarín Bayés i de rebre el llibre editat que recull els 18 contes premiats. A més, vam anar a Catalunya Ràdio a gravar el Podcast del nostre conte. Va ser una experiència inoblidable!