Apadrinament Lector a l’Institut Escola Torre Queralt.

Cada trimestre, el nostre alumnat s’implica en l’Apadrinament Lector, una iniciativa emocionant que promou el gust per la lectura, la socialització i l’aprenentatge entre iguals. A través de la relació entre padrins/nes i fillols/les, infants de diferents nivells i edats es relacionen, comparteixen i creixen junts a través del món dels llibres. Aquesta estratègia no només crea un espai ideal per a la lectura compartida, sinó que també reforça habilitats socials i promou una cultura d’aprenentatge col·laboratiu. Estem emocionats de veure com aquest programa enriqueix les experiències del nostre alumnat, creant una comunitat escolar unida pel plaer de llegir.