“Ampliació del Fons Bibliogràfic: Novetats per a Totes les Edats!”

Un dels objectius principals del nostre Institut Escola és proporcionar un entorn bibliogràfic ric i estimulant, on cada estudiant pugui trobar llibres que els inspirin i els ajudin a desenvolupar una relació positiva amb la lectura i el plaer que aquesta pot oferir. Per aquest motiu, ens complau comunicar-vos que hem adquirit una sèrie de novetats de llibres per a totes les edats, des d’Educació Infantil fins al Cicle Superior. L’objectiu d’aquesta iniciativa és enriquir el fons de la nostra biblioteca amb títols actuals, variats i motivadors, que captin l’atenció dels infants  i els animin a explorar el món de la lectura amb entusiasme. Amb aquesta ampliació del fons bibliogràfic, esperem cultivar una cultura lectora vibrant i duradora a la nostra escola.