Taller musical a I3!

La setmana passada vam tenir una visita d’allò més emocionant: va venir a l’escola la mare d’un infant d’I3 a fer-nos un taller de música!!

Ella és músic i treballa a una escola de música amb infants i li vam demanar de si podia venir un dia per compartir amb nosaltres un dels seus tallers.

Tant les Motos com els Dinosaures vam quedar encantats i bocabadats!!! A través de cançons, sons, melodies, instruments  i objectes vam poder gaudir de la música i de la seva màgia.

La Marta ens va portar a crear un ambient de calidesa on la música va fluir entre els Dinosaures i les Motos generant cares de sorpresa, admiració, alegria, moments de silenci absolut, moments de ball, de rialles, de picades de mans…Va ser increïble!

Moltes gràcies Marta!!!