Acollida matinal i Ludoteca

El servei d’acollida matinal i el servei de ludoteca a la tarda és un servei que ofereix l’AFA per ajudar a totes les famílies en la difícil tasca de conciliar feina i família.

Es pot fer ús del servei cada dia o de manera esporàdica mitjançant els tiquets que es poden comprar a la coordinació del servei.

La ludoteca és un servei obert pels infants de totes les edats de l’escola creat per afavorir i facilitar el joc mitjançant jocs i joguines adaptades a totes les edats, així com també tallers, activitats dirigides, lectura, etc.

Pel que fa als infants d’educació infantil, es troben un espai on berenar i poder jugar amb diferents jocs lúdics i educatius així com participar dels diferents tallers i manualitats que fem al llarg del curs aprofitant les dates senyalades. A més a més, també realitzem conta contes i jocs tranquils dinamitzats per monitors/es.

Quant a l’alumnat d’educació primària, es troben un espai ple de possibilitats, on poden gaudir d’una estona de joc lliure al pati, participar de tallers i manualitats o participar en els jocs dinamitzats que es proposen. A més, hi ha una zona de treball per a què tots aquells infants que vulguin avançar en les seves tasques escolars, puguin fer-ho acompanyats de personal especialitzat, que els poden assessorar i aconsellar en tot el que es proposin .

Cal estar en contacte amb la responsable del servei per tractar els temes del pagament i altres.

més informació