Els nostres gegants

Com es va crear el nostre gegant Guillemot

Quan ens vam adonar que un món sense gegants era un món ben trist, aleshores els alumnes de 6è del curs 2001-02, en van construir un.

Vàrem decidir fer-lo de bona mida, de cartró, porexpan i roba per poder treure’l per les rues de l’escola i el fem ballar per la Festa Major de Les Corts (sempre que no plogui).

El curs 2016-17 l’escola va ampliar la familia de gegants amb en Joan, La Carla i l’Alex.

El curs 2018-19 s’ha fet una remodelació del Guillemot. S’ha intervingut fent la eliminació dels seus  cabells  degut al seu mal estat. Es va procedir a modelar amb guix i una capa policromia els nous cabells amb motius decoratius vinculats a l’àmbit escolar i del barri de les Corts. Aquest nou cap del gegant Guillemot aporta dinamisme, calor a l’escola i representa un món d’idees i llibertat per a tots els nens i nenes que passaran per l’escola i s’hi emmirallaran des de ben petits.