Celebrem el Nadal a I3!

Durant aquestes darreres setmanes els Dinosaures i les Motos ens hem omplert d’esperit nadalenc i hem fet un munt d’activitats i propostes relacionades amb el Nadal.

El dia 1 de desembre vam veure que, per art de màgia, havia aparegut un calendari d’advent a la classe. Cada dia hem anat obrint les seves finestretes on hi havia un missatge que ens donava una petita sorpresa o una proposta a fer.

L’escola també ha fet un calendari d’advent d’espelmes per a tots els nens i nenes i vam poder anar a veure’l, obrir el número que ens tocava i, a canvi de deixar-hi un porta-espelmes fet amb un pot de vidre entre tots els infants de la classe, ens va regalar una xocolatina per a cada Dinosaure i Moto, quina il·lusió ens va fer!!!

També hem preparat amb moltes ganes i il·lusió una portada d’àlbum amb una estrella de Nadal feta amb la nostra mà que recull totes les feinetes que hem anat fent al llarg d’aquest primer trimestre. Ens ha fet molta il·lusió fer nosaltres sols/es el nostre propi àlbum i anar veient la quantitat de coses que hem après al llarg d’aquests mesos.

A més, hem preparat una manualitat d’una estrella “portafotos” amb molt de “brilli-brilli” que inclou una postal feta pels Dinosaures i les Motos amb una foto d’allò més nadalenca!

Aquest any s’ha pogut tornar a fer el concert de Nadal i va ser tota una experiència!!! Va ser molt impactant poder cantar a les famílies des d’un escenari!! Per l’ocasió, els Dinosaures i les Motos van fer un penjoll per anar ben guarnides i guarnits punxant una estrella, tal i com diu la cançó: “amb un tros de cartolina i un pessic de purpurina”.

També va arribar fa unes setmanes el Tió a l’escola. Al principi era molt petit perquè no menjava des de l’any passat però, poc a poc, l’hem anat alimentant i donant-li peles de plàtan i de mandarina que sobraven del nostre esmorzar, algun trosset de pa, xocolata, galetes…i s’ha acabat fent molt i molt gran!!! Tan i tan gran que ens ha cagat joguines per la classe!!

Aprofitem per desitjar-vos unes molt bones festes i un feliç any nou 2023. Esperem que tingueu unes vacances molt especials plenes de màgia, amor i de temps amb família. Ens veiem a la tornada!!!