Trobada de famílies

L’AMPA organitza la 1a trobada de famílies alumnes. Es tracta d’un sopar amb DJ. Tindrà lloc el proper dissabte 16 de març a les 21.00h a La Fàbrica (St Pere de Vilamajor).

La convocatòria està destinada a les famílies de l’Institut Vilamajor i les de 6è de primària dels centres Torre Roja i Joan Casas amb l’objectiu de donar la benvinguda a les famílies i alumnat  que el curs vinent s’incorporarà al centre. És una iniciativa molt interessant per facilitar a l’alumnat de primària la millor entrada possible a la nova etapa educativa.

Obert a totes les famílies de la comunitat educativa. Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *