Documentació de centre

PGAC: Projecte Educatiu, Projecte de Direcció, Projecte Lingüístic, Normes d’Organització i Funcionament, Carta de Compromís Educatiu, Programació General Anual, Pressupost econòmic, Certificats d’acords del CE i Relació de convenis.

Benvolgudes famílies,

En els documents adjunts podeu consultar el Projecte educatiu de centre (PEC), el Projecte Lingüístic de centre (PLC), les Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC), la Carta de compromís educatiu, el Projecte de Direcció (PD), la PGAC curs 2018-2019, El Pressupost, els Certificats d’acords del Consell Escolar i la Relació de convenis signats.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.

Atentament,

Equip directiu.

📌PGAC, curs 2023-2024: presentació al Claustre i al Consell Escolar

Programació General Anual de Centre, curs 2023-2024: presentació al Claustre i al Consell Escolar.

Aprovació pel Consell Escolar amb data 3 d’octubre de 2023.

📌Projecte Educatiu de Centre (PEC)

Document aprovat per Consell Escolar amb data 28 de gener de 2020.

Modificació aprovada pel Consell Escolar amb data 31 de gener de 2023. Inclou els criteris d’avaluació i de qualificació per a l’ESO i per al Batxillerat.

Modificació aprovada pel Consell Escolar amb data 30 de gener de 2024,criteris actualitzats per a la recuperació de matèries de cursos anteriors a l’ESO i al Batxillerat (apartats 8.2 i 8.3).

📌PEC: Projecte Lingüístic de Centre (PLC)

Document revisat i actualitzat durant el primer trimestre del curs 2018-2019 d’acord al PEC, a la PGAC i a les indicacions del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya per a la seva elaboració.

Acord del Consell Escolar amb data 29 de gener de 2019.

Revisat i actualitzat amb data 10 de gener de 2022.

📌PEC: Estratègia Digital de Centre (EDC)

Acord del Consell Escolar amb data juliol de 2023.

📌PEC: Carta de compromís educatiu

Carta de compromís educatiu, centre i famílies.

Acord del Consell Escolar amb data 26 de març de 2019.

Acord del Consell Escolar amb data 22 d’abril de 2024.

📌PEC: Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC)

Document aprovat per Consell Escolar amb data 27 d’octubre de 2015.

Modificació acordada per Consell Escolar amb data 30 de gener de 2018.

Modificació acordada per Consell Escolar amb data 16 d’octubre de 2018.

Modificació acordada per Consell Escolar amb data 15 de juliol de 2019.

Modificació acordada per Consell Escolar amb data 1 d’octubre de 2019.

Modificació acordada per Consell Escolar convocat amb data 21 d’abril de 2020.

Modificació acordada per Consell Escolar convocat amb data 25 de gener de 2022

Modificació aprovada per Consell Escolar convocat amb data 31 de gener de 2023.

Modificació aprovada per Consell Escolar convocat amb data 3 d’octubre de 2023.

Modificació aprovada per Consell Escolar convocat amb data 30 de gener de 2024.

Modificació aprovada per Consell Escolar convocat amb data 22 d’abril de 2024.

📌NOFC: Perfil i trajectòria professional de la directora

Estructura organitzativa  interna, especificació del perfil i trajectòria professional de la directora, Mercè Sigalès i Romero.

📌NOFC: Perfil i trajectòria professional del cap d’estudis

Estructura organitzativa interna, especificació del perfil i trajectòria professional del cap d’estudis, Jordi Clusellas i Paituvi.

📌Projecte de Direcció (PdD), 2023-2027

Presentació del Projecte de Direcció, cursos 2023-2027, al Claustre i al Consell Escolar

El Projecte sencer està disponible per consulta en el centre, només cal acordar cita prèvia amb la direcció del centre.

📂Certificats d’acords del Consell Escolar curs 2021-2022

Acords de les sessions del CE del centre, certificat signat per la direcció del centre.

📂Certificats d’acords del Consell Escolar curs 2022-2023

📂Certificats d’acords del Consell Escolar curs 2023-2024

📌Pressupost del centre

El pressupost amb la descripció de les partides pressupostàries anuals i les dades de l’execució i liquidació d’aquest, a través de l’informe de modificació del pressupost que genera l’aplicació Esfer@.

📌Enllaç a l’import quotes de material i llicències curs 2023-2024

El document de l’enllaç conté la relació de quotes corresponents al curs 2023-2024.

Quota de material (70€) aprovada pel Consell Escolar.

Quota de llicències per a cada nivell.

📌Enllaç a l’import quotes de sortides i activitats curs 2023-2024

El document de l’enllaç conté la relació de quotes de sortides i activitats per nivell corresponents al curs 2023-2024.

📌Enllaç a les motxilles escolars curs 2023-2024

Per escolaritzar equilibradament l’alumnat, el Departament d’Educació ha de garantir els recursos per atendre infants i joves amb necessitats educatives específiques.