Agenda Digital de 1r d’ESO

Benvolgut alumnat i famílies de 1r d’ESO,

A l’agenda virtual s’anotaran els deures, exàmens i treballs de cada grup classe. Es tracta d’una eina de referència per a alumnes, mares i pares, que es pot consultar en cas d’absència escolar o quan hi ha dubtes sobre els deures, però, que en cap cas substitueix l’agenda personal dels alumnes.

Esperem que sigui una eina útil per a tots!

Cordialment.

Equip docent de 1r d’ESO

EL VALOR DE L’ESFORÇ

Què és l’esforç?

L’esforç és la capacitat que tenim de treballar durant un temps continuat per aconseguir  uns objectius determinats. En l’àmbit escolar, l’esforç constitueix la base fonamental  perquè l’alumnat obtingui un major rendiment. El valor de l’esforç els ajudarà a ampliar al màxim les capacitats que porten dins per obtenir uns millors resultats. També els permetrà vèncer i superar els obstacles en els diferents àmbits de la seva vida.

ESCOLA I FAMÍLIA: EL VALOR DE L’ESFORÇ

Eina per aconseguir l’èxit educatiu:

En la societat actual, on es dóna molta importància a l’èxit fàcil, esdevé necessari pensar en el significat d’educar en l’esforç.

GENCAT-FAMÍLIA I ESCOLA

Tot el que cal saber sobre l’escolaritat: acompanyament escolar a casa.

• AGENDA 1r ESO A

• AGENDA 1r ESO B