Usuaris ENSE i TPV Escola, famílies

A l’inici de cada curs, realitzarem una sessió de formació per a mares i pares sobre l’ús de la plataforma i App ENSE, per a la comunicació amb el centre, i de la plataforma i App TPV Escola, per a la gestió de pagaments i autoritzacions.

Per a qualsevol incidència amb el vostre usuari, si us plau, contacteu via correu electrònic amb secretaria@insvilamajor.cat indicant nom, cognoms i curs dels vostres fills/es i el detall de la incidència.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Atentament,

Equip directiu

APP ENSE per a les famílies:

Per tal de fer més fàcil i còmoda la comunicació, els oferim un accés per a les famílies en el que hi podeu consultar:
● Horaris de classe, sortides i/o activitats
● Absències i retards
● Incidències
● Missatgeria
● Notificacions

IMPORTANT! En el mes de setembre, farem arribar a les famílies les claus d’accés a ENSE.

📌Com descarregar i fer servir l’APP ENSE

APP TPVE per a les famílies:

Per a qualsevol gestió que realitzem des del centre, sempre que impliqui una despesa, a partir d’ara la gestionarem a través d’aquesta plataforma.  Us adjuntem un vídeo tutorial sobre com descarregar l’app i el seu funcionament. Via correu electrònic us han hagut d’arribar unes claus d’accés que estan vinculades al vostre fill/a per poder accedir a l’app.

📌VÍDEO TUTORIAL APP TVE ESCOLA

📌Com fer pagaments a TPV Escola vía BIZUM