Projecte GEP

Projecte d’innovació pedagògica: Projecte GEP

Generació Plurilingüe (GEP): aprendre llengües estrangeres a través de les matèries.

📄Generació Plurilingüe (GEP):

El curs 2017-2018 el Departament d’Ensenyament inicia el programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP). La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

📄Participació en el Programa de certificació de llengües estrangeres:

La finalitat d’aquest Programa és fomentar als centres participants, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes, la certificació dels coneixements de llengua estrangera, adquirits per l’alumnat de determinats ensenyaments de forma que s’afavoreixi el progrés del rendiment acadèmic en les llengües estrangeres i la millora de la transparència de les competències adquirides. El Programa té una durada de 3 cursos en els centres que el desenvolupin.

Activitats GEP del centre

Actuacions del grup impulsor GEP:

• Activitats d’E/A en les matèries de Matemàtiques, Música, Biologia i Geologia, Física i Química, Economia, EVP, Disseny, Espai tutoria, etc.
  • Sortides i activitats amb entitats i universitats.
  • Dia de la ciència i la tecnologia amb l’alumnat de 1r i 3r d’ESO.
  • Per Nadal, felicitacions i tallers.
  • En el marc del Projecte “Vine i explica’ns” entregat amb les famílies, tallers i xerrades en anglès amb pares i mares de l’institut.

PROJECTE GEP A LA XARXA DE CB!

El grup impulsor del Projecte GEP de centre forma part de la Xarxa de CB.

Enllaç al diari docent dels Projectes de les escoles i els instituts del CRP de St. Celoni que pertanyen a la Xarxa de CB.

INTRANET DEL PROFESSORAT

Pla d’acció 1r any del Programa GEP

Pla d’acció 2n any del Programa GEP

Pla d’acció 3r any del Programa GEP