Sortides formatives de l’alumnat dels PFI

L’alumnat dels PFI ha realitzat tres visites durant els mesos d’octubre i novembre: Museu de les matemàtiques, Park Güell i Filmoteca de Catalunya (Filmoteca per a les escoles).

El 31 d’octubre l’alumnat dels PFI d’auxiliar de paleta i d’auxiliar de vivers i jardins va visitar el Museu de les matemàtiques, el que els va permetre descobrir i treballar conceptes matemàtics, a través de l’observació i la manipulació.

El mateix alumnat va visitar el Park Güell el dia 6 de novembre, gràcies a la visita guiada “Güell, Gaudí i Barcelona. La mirada urbana” que organitzen per a grups escolars. Durant la visita van poder conèixer les relacions del Park Güell amb la ciutat, van gaudir de l’anàlisi de les formes arquitectòniques del parc i també ens van explicar com ha evolucionat la relació entre el parc i la ciutat.

I, per acabar, el passat dijous 22 de novembre, l’alumnat dels quatre grups de PFI de l’institut va poder visualitzar (a la Filmoteca) la pel·lícula documental “Lo que dirán”, de la directora Nila Nuñez. On dues adolescents parlen del dia a dia, fent miques els prejudicis islamòfobs del seu voltant. Després de la projecció vam poder participar en el col·loqui.