Jornada de jocs inclusius a la platja de La Marbella

joc_viuEl passat dia 15 d’abril es va celebrar una Jornada de jocs inclusius, a la platja de La Marbella, en la que va col•laborar l’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà “Conducció d’Activitats Físiques en el medi natural” (CAFMN), de l’INS Vall d’Hebron.
La jornada, que se celebra cada any en diferents convocatòries, està organitzada per l’entitat “Joc Viu”, associació que es dedica a l’atenció de les persones amb discapacitat, a través de múltiples activitats i col•laboracions. La jornada de jocs inclusius a la platja és una activitat adreçada a escoles ordinàries i d’educació especial, per fomentar la integració dels infants amb discapacitat, a través del joc inclusiu.
L’alumnat de CFAMN del nostre institut va participar en la jornada donant suport a l’organització i va realitzar tasques d’acompanyament dels grups de nens i nenes i de dinamització dels jocs en les diferents estacions del circuit. Aquesta participació és una activitat proposada des del crèdit d’Activitats físiques per a persones amb discapacitat.
La jornada va ser un èxit organitzatiu, de funcionament i de resultats. Tant per la satisfacció dels infants que hi van participar, com per l’experiència que va aportar a l’alumnat del cicle formatiu, que van fer una molt bona feina, reconeguda pels mestres de les escoles participants i pels membres de l’associació Joc Viu.
Esperem seguir participant en aquestes jornades, com venim fent des de fa uns quants cursos.

Més imatges al Facebook de l’institut