Espigolada de l’alumnat del PFI

L’alumnat del PFI d’Imatge Personal i Activitats Forestals han participat en una jornada de treball espigolant un camp del parc agrari del delta del Llobregat.

La Fundació Espigoladors és una organització sense ànim de lucre que lluita contra el malbaratament alimentari i apodera a persones en risc d’exclusió social. Espigolar és una pràctica mil·lenària que consisteix a recollir aquelles fruites i verdures que queden fora del circuit comercial per excedents de producció o per qüestions estètiques.

Les verdures recollides per l’alumnat està destinada a l’abastiment del Banc dels Aliments. La participació en aquesta activitat ha estat motivada pel projecte que l’alumnat dur a terme amb la Fundació Adsis.