Coŀlaboració del cicle d’Animació amb escoles de primària

arton180-bc7beEn el marc del crèdit de projecte que clou el cicle de grau superior d’Animació d’activitats físiques i esportives hem signat acords amb diferents escoles de primària del barri, com El Carmel, La Taxonera, Mare de Déu de Montserrat,Josep Maria de Sagarra i Pare Poveda per desenvolupar un projecte d’intervenció d’animació fisicoesportiva.

El projecte de col·laboració té una doble finalitat, que suposa una reciprocitat en els serveis i els beneficis entre els centres. DSCN4206D’una banda, pretén donar un servei dins l’àmbit de l’animació físicoesportiva (per part de l’institut) a les escoles de primària.

De l’altra, les escoles de primària ens proporcionen l’oportunitat de portar a la pràctica d’una manera real, tal i com es realitzaria en el món laboral, tot el projecte d’intervenció en animació que prepara l’alumnat del cicle de grau superior d’Animació d’activitats físiques i esportvies, en el marc del crèdit de projecte. Així, l’alumnat del cicle ha de crear una empresa de serveis d’animació, que rep l’encàrrec real de planificar i portar a terme una sessió de dues hores d’animació físicoesportiva, en una escola de primària del barri.