Condicionament físic

fitness2El Cicle formatiu de grau superior de Condicionament físic aporta la formació necessària per a treballar com a entrenadors personals, experts en condicionament físic i monitors de fitness, capacitats per a dissenyar i dirigir sessions en sala d’entrenament polivalent, sala d’entrenament cardiovascular, condicionament físic en grup amb suport musical, cicloindoor, aquafitness, gimnàstiques suaus i hidrocinèsia.

A l’Institut Vall d’Hebron ja vam adaptar el cicle d’Animació d’activitats físiques i esportives a l’àmbit del Fitness des del Curs 2009-2010, per tal de donar la millor resposta a les necessitats del món laboral. Així,  la implementació d’aquest nou cilcle, dóna continuitat a la feina feta en aquests anys, alhora que ens permet partir de l’experiència adquirida i comptar ja amb empreses col·laboradores del sector del Fitness on l’alumnat realitza les  práctiques.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En aquests moments estem ja establint acords amb algunes d’aquestes empreses, per tal que part de l’alumnat del cicle de Condicionament físic, el pugui realitzar en modalitat de formació professional DUAL, fent part de la formació a l’empresa amb una vinculació contractual amb aquesta.

Mirem, també, d’utilitzar en cada moment les millors instaŀlacions per a cada activitat. Així, per exemple, es fa part de la formació al complex esportiu de l’Hospitalet Nord. Al centre es disposa, a més, de dos gimnasos equipats en diferents aparells de fitness (com una “flota” de bicicletes estàtiques) i un tercer, habilitat com a sala de musculació, amb més d’una vintena d’aparells diferents.

Aquafitness

La formació acadèmica es complementa, a banda de les pràctiques a l’empresa, amb coŀlaboracions amb diferents entitats i amb l’alumnat de diferents etapes educatives de l’Institut.

Per exemple, anualment es coŀlabora amb els cicles d’Estètica i es preparen diferents activitats per als alumnes d’ESO i batxillerat. I, especialment, els alumnes preparen diferents activitats d’animació en el marc del mòdul de projecte, que clou el cicle.

El cicle s’imparteix en horari de tarda per possiblitar que l’alumnat que s’acull a la modalitat de formació professional Dual, pugui completar la seva formació als centres esportius que col·laboren amb nosaltres en aquest projecte.

Podeu consultar la informació oficial sobre els continguts del cicle en el web del Departament d’Ensenyament.

Veure les Notícies de Condicionament.

Fet amb Padlet