Tots Sants 2019

Per cinquè any consecutiu al nostre institut, hem celebrat Tots Sants amb una marató de contes de terror. Arribat el gran dia, els alumnes de 4t d’ESO van ambientar les seves aules per a l’ocasió i a partir de les 12.30 h van narrar contes de terror clàssics -que portaven un mes preparant- als seus companys de 1r. I, a l’igual que la promoció del curs anterior, els alumnes de 4t d’enguany van rebre aquesta activitat quan eren a primer; i, ara que han arribat a l’últim curs de l’ESO, han passat de ser espectadors, a narradors. El resultat? Una jornada ben emocionant plena de literatura, teatre, contes i, sobretot, altes dosis de misteri i suspens… I, perquè veieu que és així, aquí teniu el vídeo-resum de la jornada, que aquest any és molt especial perquè l’ha fet un alumne de 4t C, el Jefrey Hernàndez, qui li ha dedicat moltes hores, hi ha posat molt d’entusiasme i ha acabat fent aquest vídeo tan professional perquè tots nosaltres en puguem gaudir! Gràcies, Jefrey!