Sortida al Parc tecnològic de Nou Barris

Dimecres 27 de Novembre els alumnes de 3r d’ESO del projecte del PDC del INS Vall d’ Hebron, vam fer una visita a l’Ateneu Parc Tecnològic per fer una pràctica amb el programa TINKERCAD.

La pràctica va tractar en fer unes etiquetes de fusta en les que vam posar el nom de cada planta i/o verdura que hem estat plantant a l’hort aquest trimestre. Les vam escriure en tres idiomes: Català, Castellà i Anglès, per poder guiar-nos millor per l’hort. El primer que vam fer només arribar va ser entrar en una sala i dividir-nos en dos grups perquè la pràctica fos més fàcil. En el meu grup, el que vam fer va ser entrar amb un portàtil a l’aplicació que es diu TINKERCAD.Vam dissenyar les etiquetes amb el programa, i ràpidament vam anar a una sala, on havia una màquina gran que resultava ser una talladora làser, que llegia l’arxiu que havíem creat amb el TINKERCAD. Vam tallar les etiquetes de fusta amb el làser i se les vam entregar a la professora.

Sobre les dotze i mitja, vam tornar (finalitzant l’excursió) cap a l’institut on, aviat vernissarem les peces i les clavarem a l’hort. La meva opinió és que la tecnologia avança molt ràpid i el taller va estar molt bé per aprendre d’un altre manera.

Omar Novoa Cullell,  alumne 3r A PDC