Intercanvi amb Finlàndia

Durant aquest curs 2018/2019 alumnes del cicle formatiu de grau superior d’Animació d’activitats físiques i esportives han gaudit d’una estada de 2 mesos a Finlandia (Rovaniemi) amb beca Erasmus. El Víctor, el Joel, la Marina i l’Ariadna han pogut fer practiques del cicle formatiu i assistir a clases del Centre SantaSport de Rovaniemi junt amb alumnes finlandesos.Malgrat les temperatures gèlides i la foscor d’aquesta època de l’any l’experiència ha estat inoblidable. Els alumnes finlandesos de Rovaniemi Iris i Vilko, també han realitzat l’estada Erasmus a Barcelona assistin a classes amb els nostres alumnes i realitzant les pràctiques d’empresa al Club Natació Atlètic Barceloneta. Esperem que aquesta relació amb Finlàndia continui en els propers cursos.