Geometria 03,1416

geometria

Els centres públics del districte d’Horta-Guinardó vam celebrar al llarg de la setmana del dia de Pi (14 de març, 3/14 en anglès americà) la setmana de la Geometria. Nosaltres vam participar en diferents activitats:

• Com cada any, des de 1r d’ESO a 2n de batxillerat, en les Proves de Cangur.
  • Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van organitzar una gimcana geomètrica per l’entorn de l’Institut. Uns 90 alumnes del cicle superior de les escoles Taxonera i Mare de Déu de Montserrat vam fer la gimcana.
  • Els alumnes de 4t de primària de l’Escola Mare de Déu de Montserrat van convidar-nos a un taller cooperatiu d’escultura geomètrica. En van gaudir els nostres alumnes de 1r d’ESO.
  • Alumnes de 2n d’ESO van visitar l’Escola Bressol Municipal Albí, on van poder observar com els alumnes de 0 a 3 anys aprenen jugant amb la geometria. La jornada es va completar amb un coŀloqui.

I, com tots els centres del Districte vam participar en l’acte central de la setmana al polisportiu Olímpics Vall Hebron. Els alumnes de secundària van oferir tallers de geometria per tots els alumnes de tercer de primària del Districte.

Trobareu més informació en el web de la setmana de la geometria, al Facebook, a Instagram i al reportatge de betevé