Colònies 1r ESO Octubre de 2018

Els dies 25 i 26 d’octubre els alumnes de 1r ESO vam anar de colònies a l’Alberg l’Almetller a Cabrera de Mar. Ens ho vam passar molt bé. Van ser molt divertides perquè vam fer moltes activitats. Les que més ens van agradar van ser les de la nit.

La casa era gran i acollidora, les habitacions netes i tot nou i net. Vam dormir en lliteres, a cada habitació érem 5 o 6, lo més xulo de les habitacions és que teníem un lavabo dins. Les vistes des de la finestra semblaven de conte!!

El menjar era una passada, buff!!, boníssim. Els monitors eren simpàtics, amables i divertits. Ens ho vam passar molt bé.

Amb aquestes colònies vam fer nous amics I ens vam conèixer millor estant tots plegats I barrejats en les activitats de muntanya, al bosc, al menjador…

Els professors no ens van deixar els mòbils al llarg del dia I a la nit ens els van recollir a les 24:00h, tot així, nosaltres sense fer massa soroll vam parlar molt i ens vam explicar històries de por I la veritat que va ser com una festa de pijames.

Ens agradaria tornar i a alguns ens agradaria viure-hi tot l’any.

Alumnes de 1r d’ESO