Carnestoltes 2020

Dins d’aquesta situació de recolliment en què ens trobem tots plegats aquests dies, volem animar-vos una mica i recordar amb vosaltres alguns dels bons moments que hem viscut aquest curs al nostre institut. I ens referim, ni més ni menys, que a la festa de Carnestoltes que vam celebrar el passat 21 de febrer, en la qual els alumnes d’ESO i Batxillerat vau ser els protagonistes exclusius de la jornada!

Com ja sabeu, aprofitant el talent del nostre alumnat vam realitzar un concurs de comparses de grup en què els alumnes us havíeu d’organitzar per tutories i preparar una disfressa i una posada en escena. El resultat va ser un concurs de comparses de grup molt renyit en què l’AMPA, que va col•laborar com a jurat, va premiar les classes guanyadores amb un regal per a tot el grup.

I perquè veieu que va ser tot un èxit, el nostre estimat alumne Jefrey Hernández, de 4t C, ens ha preparat un vídeo amb els moments més destacats de la jornada! Aquí teniu l’enllaç. De nou, tot el nostre agraïment al Jefrey per aquest muntatge i per la seva inestimable col.laboració!