Concurs de vídeos “Elevator pitch” d’Europass 2020

El discurs a l’ascensor, o en anglès “Elevator Pitch” és una tècnica de presentació oral mitjançant la qual un ponent ha de convèncer a un potencial inversor que inverteixi en el seu projecte o producte perquè és el millor.

Europass no necessita inversors , però sí usuaris que utilitzin les noves eines digitals que s’ofereixen i les puguin treure el major partit de cara a la seva futura ocupabilitat.

Aquest concurs de vídeos curts pretén donar a conèixer el nou Portal Europass i tot el seu potencial a estudiants d’FP, Educació Secundària i Batxillerat, animant-los a reflexionar sobre totes les possibilitats que tenen al seu abast:

• Editor de CV i de cartes presentació;
  • Biblioteca digital de magatzematge de documents;
  • Cercador de cursos de formació i d’ofertes de treball a nivell europeu,… entre altres.

Qui pot participar?  Estudiants  entre 14 i 18 anys, individualment o en parelles.
Idiomes videos: castellà i anglès
Durada : Màxim 2 minuts

Com participar?  Pots enviar el video fins al 14 de desembre, a l’adreça de correu electrònic europass@sepie.es (Assumpte: Concurso Europass 2020) els següents documents:

1. La sol·licitud de participació (Annex I).
  2. L’autorització de l’ús de la imatge i del vídeo (Annex II).
  3. L’enllaç del teu video, perquè SEPIE pugui accedir a descarregar i/o visualitzar  i valorar-lo.

Que trobaràs a l’enllaç: http://sepie.es/iniciativas/europass/concursos.html

Anima’t  a participar-hi i molta sort!