Preinscripció i matrícula curs 2020-2021

Estudiar a Catalunya: informació general Departament d’Educació

PROCEDIMENT

1. La presentació de sol·licituds utilitzant formularis telemàtics la farà:
    • Tot l’alumnat nou d’ESO. La resta haurà d’omplir el full de continuïtat al centre que els enviarà el tutor.
    • Batxillerat:
        • Tots els alumnes de 1r d’Arts i els nous al centre han de fer preinscripció, tipus electrònic.
        • L’alumnat que es preinscrigui a 1r batx. -que ja està al centre- haurà de lliurar el full de continuïtat (enviat pel tutor) i no farà preinscripció telemàtica -excepte els de 1r d’ARTS que SÍ que l’han de fer dins del termini. El full de tria (pendent) estarà disponible a aquest espai web després del període de preinscripció i s’haurà d’enviar a l’email del centre fins el dia 21 de juny.
        • L’alumnat que cursarà 2n batx. -que ja està al centre- haurà de lliurar només el full de tria.
    • Cicles Formatius:
        • Tot l’alumnat nou ha de fer preincripció, tipus electrònic.
        • L‘alumnat de 4t d’ESO del centre que vol cursar cicles, haurà de lliurar el full de continuïtat que li enviarà el tutor i també fer la preinscripció, tipus electrònic.
        • L’alumnat que ja està cursant cicles formatius al centre, haurà de lliurar el document de continuïtat que li enviarà el tutor i no ha de fer la preinscripció telemàtica.
  2. Per als casos extraordinaris d’ESO en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma telemàtica i hagin triat en primera opció l’INS Tremp, es pot concertar cita prèvia al telèfon 619225242 . S’atendrà en horari de 9:00 a 14:00 h. Ha de venir una sola persona no especialment vulnerable amb mascareta i guants i ha de portar bolígraf.
  3. La documentació s’ha de remetre a l’institut al correu electrònic c5006288@xtec.cat  l’institut enviarà justificant de recepció.
  4. Des del dia d’inici de la preinscripció es podran fer consultes al telèfon 619225242 en horari de 9:00 a 14:00 h.
  5. Els resultats del procés de preinscripció es podran consultar en tots els casos per internet.
  6. Molt important a l’hora de cumplimentar correctament el formulari:
            1. Les dades han de coincidir exactament amb el DNI ( nom, cognoms i núm DNI)
            2. A la sol.licitud de preinscripció: indiqueu el tèlèfon i correu electrònic dels pares. Tingueu cura que l’email de la mare i del pare han de ser diferents.

DOCUMENTACIÓ

A l’apartat d’ESO, de Batxillerat i de Cicles formatius, respectivament.

PREINSCRIPCIÓ MATRÍCULA
ESO Telemàtica: 13 a 22 de maig

Amb cita prèvia: 19 a 22 de maig

13 a 17 de juliol